Ile katalogów reklamowych wydawać rocznie?

Katalogi firmowe to klasyczna forma reklamy. Wykorzystywane są przez wiele firm pomimo przeniesienia działalności do przestrzeni Internetu. Druk katalogów jest doskonałym pomysłem do rozpowszechnienia oferty, ale równie doskonale wspiera pracowników podczas sprzedaży bezpośredniej. W sklepie stacjonarnym nie zawsze mamy możliwość zaprezentowania wszystkich produktów. Katalog firmowy daje nam taką możliwość.

Katalogi firmowe – czym się charakteryzują

  •         Są narzędziem wykorzystywanym przez handlowców. Możemy ich użyć podczas spotkania z klientem, a następnie przekazać katalog, dając tym samym możliwość zapoznania się z nim w zaciszu domowym
  •         Dzięki dużej ilości miejsca możemy umieścić w katalogu firmowym wszystkie potrzebne informacje wraz ze zdjęciami
  •         Możemy je wysłać pocztą do naszych stałych klientów. Dzięki tej możliwości w łatwy sposób poinformujemy ich o wprowadzonych nowościach, wyprzedażach lub promocjach.
  •         Doskonale sprawdzą się w okresie pandemii, kiedy centra handlowe są zamknięte lub kiedy klienci po prostu boją się wychodzenia w duże skupiska ludzi. Katalog w ciekawy i dokładny sposób prezentuje produkty wraz z ich wymiarami i możliwościami wykorzystania, co ułatwi wybór bez konieczności osobistej wizyty w sklepie

Wielu przedsiębiorców stale zastanawia się jak często zlecać druk katalogów. Jest to zależne od sposobu działalności firmy. Są jednak sytuacje, w których wręcz konieczne jest przygotowanie i wydrukowanie nowych katalogów.

Kiedy należy zlecić druk katalogów

  •         Po wprowadzeniu nowych produktów do oferty firmy
  •         Podczas przygotowań do targów branżowych, na których zaprezentujemy nasz asortyment
  •         W przypadku kiedy decydujemy się na wyprzedaże sezonowe lub akcję promocyjną
  •         W okresie świątecznym
  •         W czasie kiedy zaczyna się sezon na nasze produkty

Wiele z tych okazji do zwiększonej ilości zamówień może się ze sobą pokryć. Dlatego nie ma potrzeby zlecać druku katalogów za każdym razem. Dla oszczędności czasu oraz kosztów warto przygotować plan działania już na początku roku. Dzięki takim działaniom będziemy mogli profesjonalnie przygotować katalog, który spełni swoje zadania w danym momencie i zlecić jego druk z wyprzedzeniem.

Katalogi firmowe to doskonała forma reklamy, ale również informacji dla klientów. Pomimo możliwości jakie daje nam Internet warto korzystać również z formy papierowej – https://www.drukomat.pl/produkty/katalogi. Ważne, aby projekt katalogu był dobrze przemyślany i dopasowany do pory roku oraz naszych zaplanowanych działań.