Jak zaprojektować podkładkę?
Są rzeczy, który towarzyszą nam w życiu codziennym, jednak nie zawsze zwracamy na nie uwagę. Jedną z tych rzeczy jest podkładka do pisania. Towarzyszy nam w biurze, na budowie w sklepach oraz w wielu innych miejscach gdzie istnieje potrzeba wygodnego sporządzenia dokumentu, notatek albo gdzie trzeba je wygodnie odczytać. Tak więc podkładki do pisania są niezbędne oraz czasem nawet konieczne!
Jak zaprojektować podkładki?
Podkładki do pisania (inaczej clipboardy) są proste w budowie, przeważnie składają się z klipsa podtrzymującego kartki i sztywnego kartonu powleczonego warstwą nieprzepuszczalnego materiału. Oczywiście jest to prosta podkładka, istnieje jeszcze wersja zamykana, która dodatkowo chroni dokumenty.
Podkładka może być świetnym nośnikiem reklamy lub tworzyć z innymi gadżetami spójną identyfikację wizualną. Wystarczy poszukać solidnego producenta podkładek do pisania i zlecić mu druk ze swoim projektem graficznym. Spersonalizowane podkładki można znaleźć u prezenterów różnych stacji lub programów informacyjnych, na budowach oraz biurach. Trzeba jednak pamiętać żeby grafika na podkładkach była czytelna, nawiązująca do branży lub firmy i była dobrej jakości. Tego typu grafiki należy zlecić profesjonalistom, którzy będą wstanie sprostać temu zadaniu.
Dzięki najnowszej technologii istnieje dowolność w zadruku oklejki. Jednak warto stronę na której będą notatki lub dokumenty zostawić niezadrukowaną lub z delikatną grafiką, tak żeby nie utrudniała odczytywania z dokumentów się w niej znajdującej.
Zadrukowana podkładka do pisania jest trwałym nośnikiem reklamy, który przy odpowiedniej dbałości będzie służył przez lata.
Kolportaż podkładek
Podkładki do pisania łatwo jest puścić w świat. Wystarczy, że twoi klienci otrzymają w niej dokumenty lub informacje i już w tym momencie podkładka zaczyna swoją misję reklamową.
Im ciekawsza grafika tym chętniej klienci będą się obnosić i wykorzystywać podkładki na swoich spotkaniach lub w biurach. Warto również postawić na najwyższą jakość wykonania gadżetu.