Reklamowe smycze jako element promocji firmy

Każda marka chce jak najlepiej rozreklamować się wśród potencjalnych klientów. Istnieje wiele sposobów na to, aby dotrzeć do ogromnego grona odbiorców i zachęcić ich do zakupu naszych produktów czy skorzystania z usług przez nas oferowanych. Można więc postarać się, aby reklama nie była jedynie graficzną informacją na papierowej ulotce.

Interesującym sposobem promocji firmy mogą stać się dobrze wybrane gadżety reklamowe. Każdy klient chętnie skorzysta z czegoś, co może mu posłużyć na dłużej. Ulotki zwykle dość szybko lądują w koszu na śmieci, niekiedy klienci ich nawet nie czytają. Do plakatów natomiast zdążyliśmy przywyknąć – są one widoczne wszędzie na ulicach, mało kto rzeczywiście zwraca na nie uwagę. Tymczasem przedmiot, który nie tylko zawiera reklamę firmy, ale też może spełniać praktyczną, użytkową funkcję, zostanie w czyichś rękach na dłużej.

Przykładem takiego elementu marketingu są smycze reklamowe. Wiele osób korzysta z nich, przypinając do smyczy klucze, pendrive, telefon w etui czy służbowy identyfikator. Jest to wygodne rozwiązanie, zwłaszcza, gdy trzeba mieć coś pod ręką, a brakuje wystarczająco pojemnej kieszeni czy też czasu na szukanie potrzebnej rzeczy. Klucze ze smyczą łatwiej również znaleźć w plecaku czy w torebce. A jeśli nawet osoba, która dostała od nas smycz nie będzie jej używać, istnieje spora szansa, że przyda się ona komuś innemu – zostanie przekazana dalej. Logo firmowe na smyczy na pewno zwróci uwagę. Warto zainwestować w zamówienie takiego gadżetu na branżowe targi czy też targi pracy. W tym drugim przypadku zwracamy na siebie uwagę nie tyle klientów, co kandydatów, poszukujących zatrudnienia. Często bywa tak, że kandydaci chętniej podchodzą do stoisk, na których znajdują ciekawe i przydatne gadżety. Nie ma zatem sensu oszczędzać na takiej formie reklamy i bazować jedynie na papierowych broszurach czy informatorach.

Oczywiście reklamowe smycze to nie jedyny pomysł, ale jest to jedna z wielu ciekawych możliwości reklamy. Warto z niej skorzystać.