Spersonalizowane pocztówki firmowe
Pocztówki jeszcze do niedawna kojarzyły się wyłącznie z okresem wakacyjnym i wysyłaniem świątecznych życzeń. Może się wydawać, że ich popularność ostatnimi czasy znacznie spadła, bowiem coraz częściej korzysta się z poczty elektronicznej zamiast tradycyjnej.
Zastosowania pocztówek
Firmowe pocztówki to świetny sposób na promocję firmy w przyjemny i nienachalny dla klienta sposób. Firmowe pocztówki mogą być wręczane klientom i partnerom biznesowym w okresie świątecznym wraz z najlepszymi życzeniami. Na pocztówce mogą znaleźć się także podziękowanie za udaną transakcję, pozdrowienia. Można ją też zastosować jako oryginalną i niebanalną formę zaproszenia na firmowe wydarzenia i eventy.
Jaki nakład pocztówek wybrać?
Decydując się na druk pocztówek, warto wybrać optymalną wielkość ich nakładu. Nie ma sensu drukowanie zbyt dużej ich ilości, zwłaszcza jeśli mają być to kartki okolicznościowe, bowiem niewykorzystane nadają się już tylko do wyrzucenia. O wiele lepiej jest wybrać mniejsze nakłady druku, bowiem daje to możliwość częstej aktualizacji wzorów i przeznaczenia pocztówek.
Projektowanie pocztówki
To bardzo ważny proces. Jeśli są to pocztówki firmowe, koniecznie powinno znaleźć się na nich logo przedsiębiorstwa. Projektowanie pocztówki może być świetną zabawą i procesem twórczym, niemniej jednak efekt może być różny. Bezpiecznym rozwiązaniem jest wybranie jednego z wielu dostępnych gotowych szablonów do wykorzystania i dostosowanie go do swoich potrzeb.
Obraz na pocztówce powinien przywoływać w odbiorcy miłe skojarzenia i budzić pozytywne emocje. Jednak obraz to nie wszystko – równie ważna jest druga strona. To na niej znajduje się miejsce na słowa skierowane do adresata – w zależności od okazji mogą to być miłe życzenia lub podziękowania.
Jeśli chodzi o papier, na którym pocztówka ma zostać wydrukowana, do wyboru jest kilka opcji. Można zdecydować się na standardowy, błyszczący druk – na nim jednak mogą odbijać się odciski palców, dając nieestetyczny efekt. O wiele bardziej ekskluzywny jest matowy papier, jednak wtedy cena pocztówek może nieco wzrosnąć.