Torby papierowe z nadrukiem jako najskuteczniejszy nośnik reklamy

Jednym z najważniejszych i najczęściej wykorzystywanych nośników reklamy są torby papierowe, które mogą być produkowane w różnych rozmiarach. Do ozdabiania laminowanych toreb papierowych stosuje się srebrzenia, wtłaczania, złocenia, lakier mat czy wybiórcze UV. Wtłaczanie pozwala na zastosowanie prasy dociskowej w celu uzyskania nadruku 3D. Jest to niezwykle popularna metoda wykorzystywana w produkcji reklamowych toreb papierowych.

Pozłacanie z jednej strony polega na pokrywaniu wykrojem laserowym nadruku, z drugiej natomiast na przepuszczaniu przez niego złotej farby. W technologii UV wykorzystuje się specjalne farby, które są utwardzane za pomocą światła UV. Taki sposób wykonywania nadruku sprawia, że nadruk zyskuje inny odcień aniżeli bazowe wykończenie toreb papierowych. Nie ulega wątpliwości, że eleganckie, praktyczne i funkcjonalne torby papierowe z różnego typu nadrukiem to jeden z najlepszych gadżetów reklamowych.

Laminowane torby papierowe z nadrukiem produkuje się z papieru kredowego, którego gramatura wynosi od stu pięćdziesięciu do trzystu pięćdziesięciu gramów. Zostają one wzmocnione za pomocą dolnych i górnych zakładek, co jest jednoznaczne z tym, że torby papierowe tego typu są bardzo wytrzymałe, a dopuszczalny udźwig waha się od czterech do siedmiu kilogramów. W celu wykonania nadruku na laminowanych torbach papierowych wykorzystuje się technologię druku offsetowego, który stanowi przemysłową odmianę druku płaskiego.

Torby papierowe z nadrukiem są współcześnie najskuteczniej działającym nośnikiem reklamy, o czym może świadczyć fakt, że są powszechnie akceptowane. Ten ceniony oraz popularny gadżet reklamowy można zamawiać w setkach, a nawet w tysiącach egzemplarzy, w zależności od potrzeb firmy bądź przedsiębiorstwa lub innego podmiotu gospodarczego. Na torbach papierowych może być nadrukowane logo, herb, hasło reklamowe lub każda inna aplikacja. Torby papierowe z logo doskonale sprawdzą się nie tylko w promowaniu, ale także w budowaniu wizerunku marki.

Leave a Reply