Torby reklamowe – idealny nośnik reklamy

Na rynku gadżetów reklamowych torby reklamowe zadomowiły się na stałe. Już nikt nie wyobraża sobie konferencji, targów czy szkoleń bez spersonalizowanych toreb reklamowych z logo organizatora lub sponsorów. Dokładnie tak samo jest w przypadku zakupów. Ciężko znaleźć firmę, która nie posiada własnych toreb, w które zapakowane zostają produkty kupione przez klienta.

Dzięki możliwości wyboru wielkości toreb, kolorów, nadruku doskonale można dopasować daną torbę do firmy oraz do danego produktu.

Główne zalety toreb reklamowych:

zwiększenie rozpoznawalności firmy
doskonały nośnik reklamy
wybór toreb ekologiczny wpłynie doskonale na wizerunek firmy
koszt produkcji jest bardzo niski, a zasięg bardzo duży
są wyjątkowo uniwersalne – można w nie zapakować prezent dla klienta, zakupione produkty, prezenty dla pracowników.

Dzięki temu, że są one bardzo uniwersalne oraz wytrzymałe posłużą klientowi przez długi czas, przypominając jednocześnie o naszej firmie. Reklama idealna.

Rodzaje toreb reklamowych:

Torby papierowe foliowane (https://www.drukomat.pl/torby-reklamowe) – pozwolą na efektowne zapakowanie materiałów oraz upominków dla klientów
Torby papierowe Kraft – charakteryzują się tym, że są jednocześnie wytrzymałe i ekologiczne. Pięknie się prezentują i doskonale sprawdzą się spakowania gadżetów reklamowych
Torby reklamowe z siatki mesh – torby, które idealnie nadają się do pełnej personalizacji. Możemy wybrać wielkość, wzór oraz kolor sznurka. Są bardzo trwałe i doskonale zachowują kolory przez długi czas

W ostatnich latach torby papierowe zostały uznane za najbardziej ekologiczne i w związku z tym zainteresowali się również nimi właściciele restauracji oraz cateringów dietetycznych. Jest to dodatkowa reklama oraz jasny przekaż, że dana firma dba o środowisko. Dodatkowym atutem jest fakt, że torby te są wyjątkowo estetyczne i świetnie sprawdzają się jako opakowanie na posiłek.

Obecnie reklama daje nam nieograniczone możliwości. Nie ma potrzeby wydawać dużych sum na wielkoformatowe reklamy. Małe gadżety mają dokładnie taką samą albo jeszcze większą możliwość dotarcia do potencjalnych klientów, dzięki drukarniom internetowym, jak Drukomat.pl. Dobrze przygotowany projekt graficzny, ciekawe hasło reklamowe, logo firmy – to wszystko przyciągnie wzrok i zwróci uwagę na naszą torbę. Tak niewiele trzeba żeby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.